NOVEMBER (PRIMARK) HAUL

19:05 Sabina Tahirovic 4 Comments


Jak už jsem slibovala, přidávám další Haul tentokrát za listopad. Skoro vše až na jeden kousek je zase z Primarku (jak jinak). Přítel mi říká, že jsem blázen, protože jsem tam skoro každý den, ale když mně to baví... . Prostě miluju nakupování a je to zároveň můj koníček. V primarku teď byly velké slevy, takže jsem nakoupila i kousky, které teď (v zimě) nevyužiji, ale byly za super cenu. Největší radost mám z džínů, kabátu a z lodiček. No koukněte, co jsem ulovila a budu ráda za každý komentář :) .

As I promised, I post my new November Haul. Almost everything is from Primark again. My boyfriend says I am crazy because Iam there almost every day but I love it ! That is my hobby. I love shopping. There were huge sales in primark so I bought quite a lot of things. Iam the most excited of the jeans, coat and pumps.




Omlouvám se, ale už si přesně nepamatuji ceny, takže se mohou trošku lišit. Tyto džíny, které jsem měla na wishlistu, stály cca 12 liber. Měly je v různých barvách, ale všechny menší velikosti už byly vyprodané jen jedny poslední měly v tmavě šedé. Snad někde narazím i na modré.
I had these jeans on my wishlist so I am happy I found them. It cost me 12pounds. They had more colors like black and blue but all the smaller sizes were sold out so i had to buy the last one in my size - the grey one. I hope I will find blue somewhere else.

Dalším kouskem je tento fluffy (chlupatý) svetr v mint barvě za 5liber.
This mint collored fluffy jumper was on sale for 5 pounds.

Tyto nádherné lodičky mi byly souzeny :D jinak nechápu, že tam pořád byly. Stály neuvěřitelných 6 liber! Mám z nich neskutečnou radost :). Všechny psaníčka po 3 librách.
These beautiful pumps were judged me. They cost me just 6 pounds! And each clutch for 3 pounds.

Modré sandálky taky za 6 liber, stejně jako růžové lodičky, no neber to... Psaníčko bylo ve slevě z 6liber na 3,a le u pokladny mi započítaly 6, ale stejně jsem si ho nechala, moc se mi líbilo.
These sandals for 6 pounds. bag was on sale for 3pounds from 6 but at the till they charged me 6 pounds but i left it I really like it.

Krásný overal s hlubokým výstřihem za 5liber .
Beautiful romper (jumpsuit) with long v-neck for 5 pounds !


Cardigan 10liber.
Cardigan - 10 pounds


Dlouhý rolákový svetr za 14liber.
Long turtle neck sweatshirt for 14 pounds.

 Šaty 3libry.
Dress - 3 pounds.

Kabát jsem koupila v New looku s 50% slevou. Z 50 liber na 25 :).
Coat from new look for half price - 25pounds.

Tento krásný letní přehoz (nevím jak to nazvat) za 7liber.
This summer cardigan for 7 pounds.

Maxi sukně s rozparkem za 3 libry.
Maxi skirt for 3 pounds.

Tílko 2libry.
Top for 2 pounds.

A modrá kabelka za 5 liber, pásek 2libry.
Blue bag for 5pounds and belt 2pounds.




4 comments:

  1. Ááá, boží úlovky, opět závidím! <33 Nevím co se mi líbí víc :D Ale asi ty botičky, psaníčka a modrá kabelka.

    ReplyDelete
  2. Moc děkuji za komentář :). Z bot mám největší radost!. Jinak jsem ještě pár kousků přidala, protože jsem na ně předtím zapomněla ;)

    ReplyDelete
  3. :D nemaj tam ty růžový i v mý dětský velikosti? Jinak závist Sábo:3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemaj :D byly poslední v moji velikosti.. OSUD :D

      Delete