BURGUNDY COAT

14:59 Sabina Tahirovic 2 Comments


Toto je můj dnešní outfit. Kabát jsem si koupila před včerejškem v New looku, jak už jsem vzpomínala v minulém článku. Je to jen takový obyčejní outfit do města, nebylo moc času na přípravu.. Jinak včera jsem si barvila vlasy. Pokaždý si barvím sama, protože jsem skoro nikdy nebyla s výsledkem u kadeřnice spokojená, ale teď nejsem moc spokojená ani se svým výsledkem. Barva mi nechytla, tak jak jsem chtěla, takže mám zrzavo-žlutou hlavu, jak můžete vidět :D .. No budu muset něco vymyslet, možná nakonec přece jen k té kadeřnici zajdu. A moc se omlouvám za kvalitu fotek. Přítel měl špatně nastavený fotoaparát, takže je vše rozmazané a já to zjistila až doma :D ...tak aspoň 3 fotky jsem vybrala.

This is my outfit of the day. I bought the coat the day before ysesterday in New look. This is just basic outfit to wear to city for shopping. I am really sorry that the photos are quiet blurred. My boyfriend did not set the camera right so it looks how it looks like. 






Coat - New look, Jeans,Top,shoes and bag - Primark.

2 comments:

  1. Já si teď koupila novou parku v Primarku.. v khaki zelené.. ale na bordó si taky brousím drápky. i dkyž teda asi nebudu taková kóča. A ta barva vlasů není tak špatná :p a už je máš pekně dlouhý!

    ReplyDelete