ORANGE SKATER SKIRT

16:45 Sabina Tahirovic 1 Comments


 Dnešní pracovní outfit. Poslední dobou chodím na přesčasy v sobotu, protože za ně dostávám vážně moc dobře zaplaceno, takže toto je dnešní outfit do práce. Na práci v sobotu mám ráda to, že tam nejsou manažeři, takže si můžu oblíct co chci a nemusím stále chodit v džínách, tak jsem vytáhla novou zářivou sukni. Musím říct, že se na mně koukali lidi, jak na blázna (alespoň mně to tak přišlo), ale já se v ní cítila skvěle. Jinak omlouvám se za opožděný Haul, přidám ho 100% zítra spolu s Janualy Favourites :) A jak si užíváte víkend Vy? Já jdu za chvíli s přítelem do kina na Jupiter Ascending .

Todays working outfit. These days I am doing overtime on Saturday because I get really well payed so this is my todays working outfit. What I like the most about working on Saturday is that all the managers are off so I can wear whatever I want and not just a jeans. So I wore this bright orange skirt. I felt like everybody was looking at me like I would be crazy but I like it and I felt good in this outfit. Anyway I really apologize for delayed Haul post. I´ll post it tomorrow and also I will post January favourites. And how do you enjoy your weekend? I am going to a cinema tonight with my boyfriend to see Jupiter Ascending.








Skirt, Sweater, Tights, Bag - Primark, Jacket - Only, Shoes - F&F, Beanie - Ebay

1 comment:

  1. I love all of the details on the jacket and the pop of orange!

    xx Kelly
    Sparkles and Shoes

    ReplyDelete