JANUARY HAUL

21:29 Sabina Tahirovic 3 Comments


 Konečně přidávám nákupy za leden. Rozhodně to není vše, ale kdybych měla nafotit úplně každou věcičku, tak mi to zabere nejmíň celý den, tak jsem vyfotila ty nejhlavnější kousky. Skoro většina je zase z Primarku, ale najdou se i kousky z New looku, Kurt Geiger a Ruchi. Tyhle první skorty jsou z New looku za 7 liber.

Finally my January haul. It is definitely not all I bought but if I should take pictures of evereything it would take me at least one whole day so here are the main (most important) things i bought. Almost everything is from Primark but few things are from New look, Kurt Geiger and Ruchi. This first skort is from New look for 7 pounds.



Náramky z New looku. Tomu červenému chybí kamínek, tak jsem zatím jen zabarvila lakem na nehty :D aby to vypadalo líp, ale nejspíš ho vyplním třpytkami.

Bracelets from New look. the red one has a stone missing so I painted it by nailpolish but I thing I will fill it in with some glitter.


Zelená sukýnka z primarku za 3 libry. 
Zelenou moc ráda nemám, ale líbí se mi její střih.

Green skirt from primark for 3 pounds. 
I do not like green color a lot but I like the shape of the skirt.


Náušničky za půl libry.
Earring for 50 p.


Pár doplňků z Primarku. Prstýnky po libře a náhrdelníky za 2 libry.
Few accesories from Primark. Rings for 1 pound eych package and necklaces for 2 pounds.


Všechny kabelky po 3 librách a ze všech mám neskutečnou radost, i když jsem jich možná nemusela kupovat tolik :D, ale když já je tam za tu cenu nemohla nechat.

All the bags for 3 pounds each and I am really happy I have them but to be honest maybe I didn´t have to buy so many of them but for 3 pounds? I couldn´t leave them there!



Čelenka (hair bando :D) za libru.
Hair bando for 1 pound.


Malé prstýnky nad kloub (omlouvám se ale nevím jak se jim říká česky) za libru.
Above knuckle rings for 1 pound.


Žlutý kabát, který jsem už ukazovala v outfitu, za 10 liber.

This yellow coat which I already showed in my outfit post for 10 pounds.



Tohle tričko za 2 libry.
This top for 2 pounds.


Sukně za 3 libry, ale nejsem si jistá jestli ji vynosím, takže možná prodám.

Skirt for 3 pounds but i am not sure if I will ever wear this so maybe I will sell it.


¨

Skort (sukňošortky) za 5 liber z Primarku.
"Leather" skort for 5 pounds from Primark.



Tento oversized kabát mně stál 10 liber, ale pořád si s ním nejsem 100% jistá. Ptala jsem se už i na instagramu a každý mi řek at si ho nechám, takže co říkáte? NECHAT NEBO VRÁTIT?

This oversized coat cost me 10 pounds but I am not 100% sure if I should keep it. I asked on instagram and everybody said I should keep it but what do you think? KEEP OR RETURN?



Tento kabát nevypadá na fotce nějak krásně, ale ve skutečnosti je. Stál mě 10 liber.

This coat does not look nice in this picture but it really is ! It was for 10 pounds.




Tyhle boty jsem si zamilovala. Jsem z nich neskutečně nadšená!. Jsou krásný, pohodlný, kvalitní a byly levný, takže nic víc si u bot nemůžu přát! Je to značka Carvela by Kurt Geiger a já už asi nebudu boty nakupovat jinde... Stály mně 49liber ve slevě z 140ti, takže super!

I fell in love with these shoes! I am so excited of them! They are beautiful, comfortable, good-quality and they were quiet cheap! It is brand Carvela by Kurt Geiger and I thing I am not gonna buy a pair fof shoes anywhere else. They were 49 pounds from 140 so its a bargain!


Dalši skorty, ale tentokrát pouze za 1 libru !! Neuvěřitelný.

Another skort but only for 1 pound !!! Unbelievable.


Poncho přehoz za 14.
Poncho (cardigan) for 14 pounds.


Další kabát za 10 liber.

Another coat for 10 pounds.



Tento kabát je tak úžasný! Bohužel tak na fotkách nevypadá :(, ale brzy s ním přidám outfit. Stál mně 16 liber v malém butiku s názvem Ruchi.

This coat is so amazing! unfortunately it does not look like that in this pictures :( but I will post an outfit with this in few next days. It was for 16 pound in small boutique called Ruchi.





3 comments:

  1. skvele veci! potrebovala bych taky zajit poradne nakupovat uz. ty doplnky jsou krasne, super deals;)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete