GIVEAWAY | UK & CZ

20:45 Sabina Tahirovic 6 Comments


Here is the giveaway as I promised. It was hard to choose something as a prize. I would like to give you so many things. At the end I chose these metallic tattoos (because I absolutely love them!) and these two Calvin Klein products (eyeshadows and lipgloss). So what do you think? Do you like it? If your answer is yes then try to win it ! 
You can attend if:
  • You live in UK or Czech republic
  • You followed my blog via GFC (in the sidebar)
  • You write a comment with your e-mail address
  • You followed me on instagram @thechicflair


I will choose 1 winner on 20th of July.

Good luck!


Tak jsem tady se slibovanou giveaway. Bylo těžké vybrat ceny, protože bych Vám ráda dala tolik věcí. No nakonec jsem vybrala oblíbené metalické tetování a dva produkty Calvin Klein (oční stíny a lesk na rty). Tak co na to říkáte? Líbí se Vám ceny? Pokud ano, tak si o ně zasoutěžte!
Můžeš se zúčastnit pokud:
  • Žiješ ve Velké Británii nebo České republice
  • Sleduješ můj blog přes GFC (v postranním panelu)
  • Napíšeš komentář se svým e-mailem
  • Sleduješ mě na instagramu @thechicflair
Hodně štěstí!




Must have 10 contestants at least.
Min. počet soutěžících je 10.

6 comments:

  1. Děkuji moc za pozvání! :) Máš krásný blog, hned jsem tě začala sledovat - ať už tady na blogu, tak i na intgramu :)
    anotherdominika@gmail.com

    anotherdominika.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. žijem síce na Slovensku, ale mám prechodnú adresu v Čechách, pretože tam študujem... prinajhoršom mám priateľov v Českej republike, tak by sa balíček poslal im :P.
    blog sledujem už dlhšiu dobu pod svojim menom! a aj na instagrame :).
    a ešte môj mail : kejmy.do.it@gmail.com.
    krásna giveaway, obzvlášť tie tetovačky!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  3. Krásné ceny, tetování chci už dlouho vyzkoušet, tak třeba se poštěstí :)
    kubenkova.katerina@seznam.cz

    ReplyDelete
  4. Na to metalické tetování už mám dlouho zálusk a ty stíny vypadají suprově! :)
    denisalefevre@gmail.com
    insta sleduju jako denathegirl

    ReplyDelete
  5. Máš krásný blog, tetování už chci dlouho vyzkoušet, takže děkuji za pozvání :)
    Michaela.Novotna24@email.cz

    ReplyDelete
  6. Tak to je skvělá giveaway. Jsem ráda, že jsi mě pozvala, protože sama bych a ni nepřišla :( Zlaté tetování momentálně miluju a od CK jsem nic nezkoušela, takže by to byla dobrá zkušenost, pokud bych vyhrála.

    GFC: Markéta Štefková
    insta: @championsofengland
    email: stefkova.ma@email.cz

    ReplyDelete