GERMAN MARKETS IN BIRMINGHAM

14:57 Sabina Tahirovic 0 Comments



Od 13.11. jsou v Birminghamu německé vánoční trhy, tak jsme se na ně s přítelem jeli včera podívat. Dozvěděla jsem se o nich v práci od kolegů, kteří mi doporučovali je navštívit. Sice jsme tam nestrávili moc času, protože tam bylo narváno, všichni se mačkali a fronty na vše. Těšila jsem se, že si koupíme svařák, dáme si klobásu, projdeme se a nasajeme tu vánoční atmosféru, ale bohužel to nebylo možné. Jediné na co nebyly fronty byly koblihy, takže to byla jediná věc co jsem si koupila. Jinak ceny byly opravu vysoké. Čekala jsem, že to nebude levné, ale nečekala jsem až takové ceny, jaké byly. Např. malý hrneček svařáku 4,5 £ což je cca 160 Kč. Aspoň jsem s sebou vzala foťák a nafotila pár fotek. Snad se tam ještě do Vánoc podíváme a příště raději v neděli, protože v sobotu se tam opravdu nedá ani pohnout.



















0 Comments: