AUTUMN WISHLIST

14:27 Sabina Tahirovic 0 Comments




Toto je můj WISHLIST na podzim. Už delší dobu hledám čistě bílou košili silnějšího materiálu. Viděla jsem ji v New looku za 13 £, ale neměla jsem čas si ji vyzkoušet, tak snad příště. Dalším kouskem jsou hodinky Marc by Marc Jacobs, pro které si snad pojedu příští týden. Původně jsem chtěla hodinky Michael Kors, ale tyto mně prostě zaujaly víc. Dalším kouskem na mém wishlistu jsou černě punčocháče. Řeknete si taková obyčejná věc, kterou mají všude, ale já je ne a ne najít. Vždy narazím jen na modré, šedé a vínové. Ve skoro každém obchodě jsem narazila na tyto džíny s rozříznutými koleny a zalíbily se mi tak moc, že jsem je musela přidat na můj wishlist. Nakonec svetrové šaty ve vínové barvě a černý klobouk.





|| This is my wishlist for autumn. For a long time I look for clean white shirt made of thicker material. I saw it in New look for 13 £ but I didn´t have a time to try it on so hopefully next time. The next piece is Marc by Marc Jacobs watch which I hope I will buy next week. Originally I wanted Michael Kors watch but this one attracted me more. Another piece is black thight. You may say it is so basic piece which is everywhere but i can´t find it. I always find just blue, grey and burgundy. I saw these jeans with cutted knees in almost every store and I liked them very much so they must be on my wishlist. At the end it is burgundy sweater dress and black hat. ||

0 Comments: